Road trip

Zgodbo legendarnega Beer Bullija verjetno poznate že vsi. Kombi, ki je po večmesečni lepotni preobrazbi le dobil svojo novo podobo ter dovoljenje, da se lahko ponovno poda na cesto, navdušuje svoje občinstvo kjerkoli se pojavi.

1100 Beerbuli zemljevid

Road trip iz Ljubljane do Londona

Legendarni Beer Bulli se je med 6. in 15. avgustom 2018, odpravil z našo štiričlansko ekipo na prav poseben road trip v London. Ekipa je v 10 dnevih prevozila več kot 4.300 km.  Preko Avstrije, Nemčije, Luxemburga, Francije in Belgije jih je pot vodila do Velike Britanije, kjer so obiskali 3 britanske craft pivovarje, nato pa se polni dogodivščin srečno vrnili nazaj domov.

O Beer Bulli road tripu pa so pisali tudi britanski mediji:

Kako je road trip doživel naš nagrajenec Aleksander?

Naš nagrajenec Aleksadnre iz Maribor je doživel izlet svojega življenja. Več preberi v prispevku!

Kako se je imel Aleksander

Beer Bulli road trip reportaža

Road trip: 9. in 10. dan

Zadnja dva dni je naša ekipa preživela na cesti. Iz Belgije jih je do doma ločilo še dolgih 1.200 km, ki pa niso minili (tako, kot smo že vajeni) povsem brez zapletov.

Road trip: 8. dan

Pred povratkom nazaj na staro celino se je naša Beer Bulli ekipa ustavila še v obmorskem Dovru, ki ga krasijo slikoviti klifi znani kot bele dovrske pečine ter mogočni grad, nekdanja rezidenca Henrika II. Dan pa so zaključili v belgijskem Gentu.

Road trip: 7. dan

Ta pravi obisk Velike Britanije je treba ovenčati tudi z nakupovanjem po slavnih Londonskih nakupovalnih ulicah. Zato si je tudi naša ekipa privoščila dan oddiha in nakupovanje v Londonu.

Road trip: 6. dan

Pred našo ekipo je obisk zadnje izmed 3 craft pivovarn, ki jih bodo okiskali na tokratnem road tripu. Pivovarna Hog's Back Brewery se nahaja v Farnhamu. Ime je dobila po merjaščevem hrbtu, saj je nasproti nje grič, ki spominja na to obliko. Pivovarna obratuje že 25 let in stoji ob stari, precej prometni trgovski poti. Hiša, v kateri je trgovina s pivi, je iz 18. stoletja.

Road trip: 5. dan

5. dan je naša ekipa obiskala 2. od britanskih craft pivovarjev - pivovarno Electric Bear, ki se nahaja v mestu Bath (25 km stran od Bristola). Deležni so bili toplega sprejema, odličnega piva in številnih zanimivosti, ki dajejo tej mladi pivovarni poseben pečat.

Road trip: 4. dan

Naša ekipa se je iz Cambridga podala na 400 km dolgo pot mimo Oxforda pa vse do Bristola. Klub slabemu vremenu je bilo razpoloženje na poti odlično in njihova dogodivščina nič manj zanimiva. Kamorkoli pridejo so prava atrakcija.

Road trip: 3. dan

Naša ekipa se je danes odpeljala proti Bungayju, kjer je obiskala prvo izmed štirih britanskih craft pivovarn - St Peter’s Brewery. V idiličnem dvorcu iz 12. stoletja jim je ekipa pivovarne pripravila topel sprejem. Po obisku so se Ana, Aleksander, Matej in Robi v en glas strinjali, da bi sem še prišli.

Road trip: 2. dan

Naša ekipa je po prvem dnevu v kar zajetnem zaostanku. Potem pa še zastoji na belgijsko-francoski meji… Jim je uspelo priti pravočasno v London na srečanje v slovenskim veleposlanikom? Kako je izgledala dogodivščina 2. dne road tripa si preberite v prispevku.

Road trip: 1. dan

Naša štiričlanska Beer Bulli ekipa s srečnim nagrajencem na čelu se je odpravila na road trip proti Londonu. S štartom izpred Mercator Šiške, so se v ponedeljek, 6. 8. 2018, podali na 1.200 km dolgo pot to belgijskega Genta. Kako so preživeli prvi dan in ali jim je šlo vse po planu preberite v prispevku.

Minister za zdravje opozarja: prekomerno pitje alkohola lahko škoduje zdravju.