Ko si zaželite kaj posebnega

  • Image

Pestra izbira posebne prehrane v Mercatorju

Poskrbite zase

Poznate tri bojevnike, ki jih lahko pokličete na pomoč v bitki s spomladansko utrujenostjo?

To so hrana, gibanje in svež zrak!

1. Poiščite energijo v hrani

Izberite živila, ki so bogata z vitamini, minerali, vlakninami in koristnimi maščobami. Poskrbite za več lahkih obrokov, dneva pa nikar ne začnite brez energijsko bogatega zajtrka.

K ohranjanju dobrega razpoloženja pripomorejo vitamini skupine B, k dobri presnovi pa vitamin C, magnezij, cink, železo, koencim Q10.

2. Odkorakajte ali odtecite dobremu počutju naproti

Telesna aktivnost izboljšuje splošno počutje. Ne pretiravajte in če vaše telo ni v formi, začnite s krajšimi sprehodi v naravi. Postopoma pospešujte korak in se sčasoma spustite v lahen tek.

3. Pomežiknite soncu

Ste vedeli, da svetloba upočasni tvorbo melatonina, ki povzroča zaspanost?

Hkrati sončni žarki pripomorejo k nastajanju serotonina, hormona sreče. Zato preživite proste urice na svežem zraku, v družbi nežnih sončnih žarkov.