Argeta posoška postrv

Do nalepk Vivo z nakupom Argete

 

Zbirajte nalepke Vivo z nakupom izdelkov izbranih dobaviteljev in med 3. 9. in 31. 12. 2020 prejmite do 85 % popusta na elegantno kolekcijo kristalnih kozarcev Vivo - Villeroy & Boch ter izdelke Blomus. 

Nov ribji namaz Argete iz filejev v vodi reke Tolminke vzgojenih posoških postrvi, ki smo ga razvili v sklopu pobude #PodpiramoLokalno.

POSOSKA DIGITAL MERCATOR 300x304

Ste za novo Argeto s posoško postrvjo?

V spletno trgovino

Ravioli s pašteto iz posoške postrvi v limonini omaki

ravioli s pasteto ig 2

Hiter in odličen recept Midva kuhava.

Oglejte si recept!

Zakaj poimenovanje posoška postrv?

Kot je razvidno iz samega poimenovanja na dozici ter vseh komunikacijskih materialov, nikjer ne trdimo, da uporabljamo avtohtono soško postrv. Le ta je zaščitena in se ne uporablja za konzumne namene.

Uporabljena postrv je tip postrvi šarenka, ki živi v tolminskih vodah, ki pa se zaradi svojega načina vzreje v ribogojnici Faronika pa okusu in čvrstosti mesa razlikuje od klasične šarenke. Naše poimenovanje produkta »Posoška postrv« se referira na dejstvo, da je postrv rejena v posoški regiji in izhaja tudi iz poimenovanja postrvi, gojene v ribogojnici Faronika.

Sama navedba surovin je v deklaraciji, ki je točna, podana s strani ribogojnice Faronika, ki je tudi komunicirana v vseh materialih. Ker naša komunikacija, prav tako poimenovanje produkta skupaj z deklaracijo ne navajajo »soške postrvi« in uporablja poimenovanje, ki se veže na regijo vzreje ter lokalno poimenovanje, menimo, da naša komunikacija ni zavajajoča.

Vsi, ki podpiramo lokalno, smo združili moči!

Marca se je ves svet nenadoma ustavil. Sledili so časi, ki niso prizanašali nikomur, še posebej ne tistim najbolj ranljivim posameznikom in malim podjetjem. Slednja imajo veliko vlogo pri podpiranju lokalnega gospodarstva, kar pomeni zagotavljanje delovnih mest, sredstev za občinski proračun in razvoj določene panoge. Mala podjetja, ki se večinoma preživljajo z izvozom in direktno prodajo svojih izdelkov, so se morala na tej točki vprašati kam, predvsem pa kako se premakniti naprej, če želijo ohraniti svoj obstoj.

Med takšnimi podjetji se je znašla tudi ribogojnica Faronika iz Tolmina, kjer skrbijo za vzrejo in prodajo avtohtonih vrst sladkovodnih rib. Koronakriza je ohromila njihove prodajne poti in priliv prihodkov za več mesecev.

»Brez pomoči Atlantic Grupe in Mercatorja bi se hitro znašli v veliki zadregi. Vrstile so se odpovedi naročil in ker naše kupce predstavljajo predvsem vrtci in šole, smo izgubili velik del rednih odjemalcev. Ker smo izjemno mlado podjetje, ki se s komercialno prodajo ukvarja šele nekaj let, je bil naš največji izziv obdržati vse zaposlene, saj ekipo sestavlja skupina mladih ljudi iz lokalne skupnosti.« Urška Bizjak, direktorica ribogojnice Faronika

Ena temeljnih Argetinih vrednot je zaveza k družbeni odgovornosti, ki ne pomeni le ustvarjati v okolju prijazni proizvodnji, ampak tudi priskočiti na pomoč tistim, ki jo zares potrebujejo. Z zavedanjem, da je lokalno gospodarstvo tisto, ki ga je v takšnih trenutkih potrebno spodbujati, je Atlantic Grupa odkupila posoške postrvi, ki jih v ribogojnici zaradi izgube trga niso zmogli prodati. S tem dejanjem je naredila prvega izmed pomembnih korakov pri ponovnem zagonu lokalnega gospodarstva, a se ni ustavila tukaj. Iz odkupljenih rib bomo ustvarili nov okus Argeta posoška postrv.

»Pomembno je prepoznavanje priložnosti, s katerimi lahko pomagamo pri ponovnem zagonu gospodarstva, predvsem na lokalni ravni, in na trgu ponudimo izdelke ali storitve, kot jih mogoče do sedaj nismo poznali. Za uspešno reševanje resničnih gospodarskih problemov je ključno sodelovanje med manjšimi in večjimi podjetji. Takšna sodelovanja lahko v lokalnih okoljih naredijo veliko pozitivno spremembo, ohranijo službe, spodbujajo aktivno lokalno skupnost in predvsem ljudem vrnejo upanje v boljši jutri.« Enzo Smrekar, podpredsednik Atlantic Grupe za delikatesne namaze, Donat Mg in internacionalizacijo

Zgodbi se je pridružil tudi Mercator, eden največjih slovenskih trgovcev, ki bo poskrbel za ekskluzivno distribucijo in prodajo novega ribjega namaza. Mercator in Atlantic Grupa z blagovno znamko Argeta že sodelujeta v sklopu pobude Moje znamke, ki združujejo slovenske proizvajalce in dobavitelje, ki igrajo pomembno vlogo pri preskrbi domačega prebivalstva. Moje znamke kupce spominjajo naj posežejo po slovenskih proizvodih in uveljavljenih domačih blagovnih znamkah.

Oba akterja, Atlantic Grupa in Mercator, sta se tudi odpovedala dobičku od prodaje in s tem omogočila, da bo nov namaz na voljo po še posebej ugodni ceni.

»Mercatorjeva strategija temelji na dolgoročnih odnosih z lokalnimi in regionalnimi dobavitelji, saj je usmeritev v lokalnost in v domače blagovne znamke ključna tako za razvoj slovenskih dobaviteljev in dobaviteljev v regiji kot za nadaljnji razvoj lokalne proizvodnje in skupnosti. Prav zato smo razvili posebno platformo Moje znamke, ki gradi nove zgodbe med kupci najbolj priljubljenih domačih blagovnih znamk. Veseli nas, da bo nov Argetin izdelek po ugodni ceni na voljo vsem kupcem, ki bodo s svojim nakupom prav tako pomagali pri ponovnem zagonu in okrevanju lokalnega gospodarstva.« Tomislav Čizmić, predsednik Mercatorjeve uprave

Tudi vi, dragi ljubitelji Argete in lokalnega, boste s svojim nakupom postali del zgodbe o spodbujanju ter zaganjanju lokalnega gospodarstva po eni najbolj nepričakovanih svetovnih kriz. Skupaj pokažimo, kaj lahko dosežemo, če združimo moči vsi, ki podpiramo lokalno.

»Sodelovanje z Argeto in Mercatorjem za nas pomeni predvsem potrditev, da z ekipo delamo dobro, da znamo vzgojiti kakovostno ribo, predvsem pa, da je naše delo cenjeno tudi širom Slovenije. Sedaj lahko iskreno rečemo, da se izjemna sodelovanja in priložnosti pokažejo takrat, ko jih najmanj pričakuješ,«
še dodaja Urška Bizjak.

Nazaj na stran Malega šefa. 

Nazaj