13 Lumpi bela kampanija banner Lumpi Klub 1140x400

Juhuuuu, novi Lumpiji so tuuu!

Za obilo zabave bodo poskrbeli čarobna deklica Lala, ljubko zmedeni Ulf, igrivo navihana Moja Moja, široko razgledani Pufi in prijazni godrnjavček Ivor.

Otroci, spoznajte svoje nove prijatelje!

Lala

11 Lumpi bela kampanija liki 770x400 5 01

Lala je zasanjana princeska, ki svet okrog sebe barva v eno samo veliko veselje. Rada poje. Veliko raje hopsa, kakor hodi. Ima pa tudi čarobno moč: vsakokrat, ko zaploska, iz njenih rok frčijo mavrični srčki, ki razveseljujejo vse naokrog in kramežljave obraze v hipu spremenijo v nasmeške. 

Lala je polna domišljije, zato reciklira vse in vsako stvar. Ve, da če ob plezanju na drevo strgamo hlače, jih lahko zašijemo, namesto, da bi jih vrgli stran. In da prazen jogurtov lonček lahko postane posodica za pisane barvice. Ali krasen klobuk za pajacka. Metanje stvari v koš je vendar tako dolgočasno.

ULF

11 Lumpi bela kampanija liki 770x400 01

Uf, kako velik dinozaver! A prav nič strašen. Ulf včasih izgubi kakšno nogavico in zjutraj redno pozabi naviti budilko, pa mu tega nihče ne zameri. Je najboljši prijatelj, ki ima srce še večje, kot je on sam.

Čeprav je včasih zmeden, se Ulf nikoli ne zmoti pri ločevanju odpadkov: dobro ve, da papir sodi med papir, steklo k steklu in plastika k plastiki. Pa da bananinega olupka res ne moremo zavreči med tetrapake. Tu res ni prostora za napake.

MOJA MOJA

11 Lumpi bela kampanija liki 770x400 4 01

Moja Moja je navihana mala žverca, ki takoj zavoha zabavo. Vedno je pripravljena na igro, še najraje pa ima skakanje po lužah. Kdo pa vendar hoče biti ves čas priden?

Moja Moja je posebej občutljiva, če je kdo potraten z vodo. Ve, da ko si umivamo zobke, je treba pipo vmes zapreti. In da rože lahko zalivamo tudi z deževnico. Čeprav je najmanjša v druščini, ve, da skupaj lahko naredimo ogromno, saj šteje prav vsaka kapljica.

PUFI

11 Lumpi bela kampanija liki 770x400 2 01

Pufi je posebej pametno bitje, ki vidi več, kot vidimo ljudje. Zna leteti in lebdeti kot oblaček. Naokrog stresa zvezdice in z njimi razsvetljuje otroški svet. Ko je posebej zadovoljen, valovi svoje tipalke in žgečka vse okrog sebe.

Kot razgledano bitje se Pufi dobro spozna tudi na rastline, živali in celo kamnine. Vse ga zanima in prav posebej ga razveseli, ko izve kaj novega. Na primer, da stonoga sploh nima sto nog. In da so sloni edini sesalci, ki ne morejo skakati. Še dobro, sicer bi bil vseskozi potres.

IVOR

11 Lumpi bela kampanija liki 770x400 3 01

Strašni pošastek Ivor je v resnici najbolj prijazno bitje, ki straši le strahce. Včasih malo godrnja, pogosto se mu kolca (tu in tam mu zaradi posebno močnega kolcanja poskoči glava in se zavrti v zraku). Ima tudi posebno moč: s svojimi rokami lahko objame ves svet, celo dvakrat, če hoče, noge pa lahko podaljša, da vidi tudi čez gore in nad oblake.

Ivor pridno čuva naravno okolje, zato vsako vrečko uporabi spet in spet. Pa znova in znova. Glasno zagodrnja, če kdo svojo vrečko prehitro zavrže, ne da bi razmislil, kaj vse finega bi lahko v njej še nosil naokrog. Na primer največjo lubenico za mini malico v parku. Ali rolerje za klance. Še posebej zabavno pa se mu zdi naokrog hoditi kar s prazno vrečko in jo polniti z novimi dogodivščinami.

Nove Lumpije so ustvarili najmlajši!

Nova generacija Lumpijev je rezultat edinstvenega domišljijskega natečaja, v katerem smo otroke, stare od 4 do 10 let povabili, da stvari vzamejo v svoje roke. In so jih! Več kot 1000 nadebudnežev se je zapodilo med barvice, voščenke, tempere in plastelin. Nekateri so ustvarili risbice, nekateri kolaže, spet tretji prave pravcate skulpture.

Izmed vseh prispelih del malih umetnikov je strokovna komisija izbrala idejne rešitve za 5 novih Lumpijev, ki zdaj postajajo obraz blagovne znamke Lumpi in Klub Lumpi. Izbrane avtorje smo seveda nagradili; vsak pa je dobil predvsem nepozabno ustvarjalno izkušnjo, ki bo odslej razveseljevala še mnoge generacije otrok.

Eko-ustvarjalni izziv: bele embalaže!

08 Lumpi bela kampanija vstopna stran 460x200 2

Novi Lumpiji so rezultat otroške domišljije, zato ni naključje, da še naprej poganjajo otroško ustvarjalnost. Kdo bolje razume najmlajše od njih samih!

Zato jih te dni že lahko poiščete na belih embalažah v izbranih trgovinah Mercator in ustvarjate skupaj z njimi: lepite, sestavljajte, režite, gradite ... in spreminjajte nepotiskane škatlice v zabavne kreacije.

Lumpiji namreč dobro vedo, kako zabavno je lahko recikliranje in kako sijajna igrača je lahko navadna škatla – ta je včasih celo boljša od igrače, ki se skriva v njej.

Kaj bo iz belih embalaž nastalo, je (spet) povsem prepuščeno domišljiji najmlajših. Bo iz njih skočil robot, se bo iz njih izstrelila raketa, poletelo letalo ali zrasla hiška?

Vse je mogoče, pravil ni: naj se zabava začneeee!

Tutorial za ustvarjanje

Spremeni to embalažo v karkoli želiš!

Za več idej, si pa tutorial pogleeej.

bele embalazejpg2

Lumpi pobarvanke

Prenesite pdf pobarvanke in jih natisnite. Naj se barvanje začne!

Zaigrajte Lumpi spomin

Napoved aktivnosti

07 Lumpi bela kampanija vstopna stran 450x450

Nekaj je jasno: z novimi Lumpiji je svet postal zabavnejši! In bolj pisaaan! In bolj ustvarjaleeen! In bolj veseeel! Lumpiji so tu in vse to je šele začetek.

Bele embalaže že zabavajo najmlajše, prihaja pa še kopica razburljivih stvari ... no, vsega res ne smemo izdati!

Vse kar lahko rečemo je, da bo za-bav-no! :)

  • Lumpi

    Vemo, da pri vzgoji otrok starši potrebujete vso podporo. Tudi mi želimo dati najmlajšim samo najboljše. Za njihovo občutljivo kožo, lačne želodčke in možgane, željne znanja, so tu premišljeno izdelani in zelo priljubljeni izdelki Mercatorjeve blagovne znamke Lumpi. Nakup Lumpi izdelkov pa prinaša tudi dodatne ugodnosti za člane Kluba Lumpi.

    Več