Bližje smo si, kot se nam zdi

Zapis je del projekta: Radi imamo domače.

Rdeč srček je mnogo več kot samo oznaka izbranih domačih izdelkov iz lokalnega okolja. Je znak naše odgovornosti in dolgoročne razvojne naravnanosti ter skrbi za »zdrav« način prehranjevanja in bivanja v lokalnem okolju.

mercator blizje324 324NOVO2

Radi imamo domače oznaka pa je tudi simbol povezanosti vseh nas. Podeželja in mesta v vseh delih Slovenije. Ali kot smo izpostavili v naši Radi imamo domače kampanji:

Kolikor je ljudi, toliko je različnega navdiha, ljubezni, veselja in strasti. A vse nas povezujejo zgodbe polne pristnosti. Bližje smo si, kot se nam zdi.

V ponos nam je, da smo v skrbi za dobro, zdravo hrano z enotno platformo povezali številne lokalne pri- in predelovalce, ki verjamejo v svoje smelo poslanstvo, podprli njihovo delovanje in sočasno poskrbeli tako za razvoj posameznih lokalnih okolij kot slovenskega kmetijstva v celoti. In še več. Na policah kar 247 Mercatorjevih prodajalnah po vsej Sloveniji smo povezali podeželje z vsemi prebivalci Slovenije.

Za dobro hrano stojijo dobri ljudje, katerih zgodbe je vredno spoznati. V katalogu Radi imamo domače predstavljamo nekatere svoje ključne lokalne dobavitelje.

Ena takšnih zgodb so tudi domači janeževi upognjenci. Ravno prav zapečene, nagajivo upognjene in zapeljivo dišeče po janežu v Pekarni Težak po receptu babice Tončke pečejo že dolgih 36 let.

Želite več vsebin? Prijavite se na naše e-novice.

Prijavite se