M Sken

M Sken je novost, ki jo lahko v Sloveniji uporabljate samo v Mercatorju. Storitev M Sken vam omogoča, da z ročnim skenerjem ali svojim pametnim telefonom poenostavite nakup, plačilo pa opravite pri blagajni. Tako prihranite čas, M Sken mobile pa je posebej prikladen tudi v prizadevanjih za čim bolj varno nakupovanje in omejevanje okužb.

OnBoarding Moj M Web

S skeniranjem QR kode si naložite mobilno aplikacijo Moj M ali pa kliknete na povezavo tukaj (link deluje le prek mobilne naprave).

Enostavno plačevanje s Piko na telefonu

Več

Poglejte si več o M Sken mobile

Več

Preprosto. Priročno. Pregledno. Hitro.

V želji, da bi vaši nakupi potekali še hitreje, smo že pred leti v naše trgovine namestili samopostrežne blagajne, nato storitev M Sken, zdaj pa smo v živilskih trgovinah omogočili še storitev M Sken mobile.

S priročnim skenerjem ali svojim pametnim telefonom lahko tako svoj nakup še bolj poenostavite in prihranite svoj dragoceni čas. Izdelke skenirate in jih pospravite v vrečko že med nakupovanjem, ne da bi jih pri blagajni zlagali na tekoči trak.

M Sken mobile

Nakup prek storitve M Sken lahko opravite kar s svojim pametnim telefonom. Prenesite si našo aplikacijo Moj M, ki vsebuje tudi aplikacijo M Sken mobile.

Naložite si jo: 

  • za Adroid naprave v Google play,
  • za Apple naprave v App Store,
  • ali preko skeniranja QR kode na levi strani,
  • ali s klikom na povezavo tukaj (povezava deluje le na mobilnih napravah).

Moj M ima kar nekaj uporabnih funkcionalnosti. Preizkusite jih!

Svojo Pika kartico nato registrirajte v aplikacijo M Sken mobile tako, da vnesete zadnje štiri številke svoje Pika kartice v aplikacijo M Sken mobile.

Ob vstopu v trgovino poskenirajte VSTOPNO QR kodo M Sken mobile, ki je nameščena na vidnem mestu v trgovini, ob vključeni funkciji zaznavanja lokacije, pa vam aplikacija sama ponudi možnost izbire lokacije. Svoj pametni mobilni telefon lahko tako uporabljate namesto skenerja.

  • Podajte se v trgovino po nakupih in ob dodajanju izdelkov v nakupovalni voziček skenirajte njihovo črtno kodo.
  • Skener si bo zapomnil izbrani izdelek in njegovo ceno ter ga shranil v seznam izdelkov.
  • Med nakupovanjem lahko na zaslonu skenerja sproti spremljate znesek svojega nakupa.
  • Na koncu na posebej označeni blagajni preprosto plačate izdelke na način, ki ga sami izberete, ne da bi jih prestavljali iz nakupovalnega vozička.
Banner M Sken Mobile 770x500px3
M sken skener7

Nakup z M Sken skenerjem

Če boste svoj nakup raje kot s pametnim telefonom opravili z M Sken skenerjem, se najprej pri stojalu na vhodu v trgovino prijavite s svojo Pika kartico, da lahko prevzamete priročno napravo za skeniranje.

  • Identificirajte se s svojo Pika kartico na M Sken informacijskem kiosku.
  • Z mobilno aplikacijo poskenirajte QR kodo, ki se izpiše na M Sken informacijskem kiosku.
  • Ponovno potegnite kartico po čitalcu magnetne steze in potrdite strinjanje s splošnimi pogoji uporabe M Sken storitve.
2224

Priročna storitev M Sken

Priročna storitev M Sken vam je na voljo v hipermarketih Šmartinska,  Primskovo, Rudnik in Celje ter v trgovini Mercator Šiška, kjer lahko namesto skenerja uporabite tudi svoj pametni telefon.

 

Ponovno skeniranje izdelkov (re-sken)

S potrditvijo splošnih pogojev v postopku registracije dovoljujete spremljanje skeniranja izdelkov na vaši nakupni poti in morebitni pregled (delni ali celotni vzporedni izračun) nakupne košarice na blagajni pred zaključkom nakupa.

V primeru ugotovljenega neskladja med skenirano vsebino in dejansko vsebino nakupne košarice, mora uporabnik pojasniti vzrok neskladja, ki se naknadno ustrezno zaračuna ali odšteje. Primerjavo skenirane vsebine in dejanske vsebine nakupne košarice izvede prodajno osebje ob prisotnosti uporabnika M Sken.

Pogosta vprašanja

1. Kako odčitam črtno kodo pakiranj z več izdelki?

Črtne kode pakiranj z več izdelki lahko odčitate na dva načina:

  • Črtno kodo odčitajte tolikokrat, kolikor izdelkov vsebuje pakiranje.
  • S police ali pakiranja odčitajte kodo Multipack, ki vsebuje ceno za celotno pakiranje.

2. Kaj storim, če s skenerjem ne uspem odčitati črtne kode izdelka?

Če s skenerjem ne uspete odčitati kode izdelka, ga dajte na stran v vozičku ali košarici, na blagajni pa nanj opozorite, in vam ga bomo obračunali ročno.

3. Kaj storim, če je na izdelku pritrjena naprava za zaščito?

Če je na izdelku pritrjena naprava za zaščito pred krajo, jo bomo odstranili na blagajni, kjer boste blago plačali.

4. Kako odčitam kupone za popust?

Kuponov za popust ne morete odčitati s skenerjem. Kupone in izdelke, na katere želite uveljaviti popust, predajte osebju na blagajni, kjer vam bodo popust upoštevali.

5. Kako odčitam črtno kodo sadja in zelenjave, ki se prodaja po kosih?

Izdelek stehtajte, nanj nalepite etiketo in s skenerjem z izdelka odčitajte črtno kodo z listka s ceno tolikokrat, kolikor kosov želite kupiti. 

6. Kako odčitam črtno kodo izdelkov v akciji?

Izdelki v akciji 2 za 1 ali 3 za 2: odčitajte črtne kode vseh izdelkov, ki jih želite kupiti (na primer: pri ponudbi 2 za 1 odčitajte kodi obeh izdelkov). Skener namreč avtomatsko zaznava popuste in prodajne akcije.

7. Kako pripišem bonitetne pike nakupa na svojo Pika kartico?

Bonitetne pike, ki ste jih zbrali z nakupom, se ob plačilu nakupa avtomatsko pripišejo na vašo Pika kartico.

8. Kdaj se izvede ponovno skeniranje izdelkov (re-sken)?

Zaradi zagotavljanja in preverjanja pravilne uporabe storitve ima M Sken vgrajeno funkcionalnost, da ob vašem prihodu na blagajno lahko predlaga ponovno skeniranje izdelkov (re-sken) in sicer po naključnem izboru in z vnaprej neznano frekvenco pregledov.

Oglejte si Splošne pogoje osebnega nakupovanja sistema M Sken.

Nazaj na stran Malega šefa. 

Nazaj