Pogosta vprašanja in odgovori

  • Image

1. Kaj je M Pay?

M Pay je mobilna denarnica v Mercatorjevi brezplačni mobilni aplikaciji Moj M in na pametnem telefonu deluje enako kot vaša obstoječa plastična Pika kartica. Pika na mobilnem telefonu omogoča zbiranje pik in plačevanje z zeleno ali zlato plačilno-kreditno Pika kartico. Zato čim prej odkrijte, kaj vam M Pay ponuja. Imetniki modre Pika kartice lahko M Pay uporabljajo za zbiranje ali unovčevanje pik. Imetniki zelene ali zlate plačilno kreditne Pika kartice pa lahko, poleg zbiranja in unovčevanja pik, M Pay uporabljajo tudi za plačevanje. Brez nepotrebnega iskanja plastičnih kartic lahko zdaj svojo Pika kartico uporabljate tudi na svojem pametnem telefonu. Plačujete lahko preko kode Pike, ali brezstično (velja za Android telefone z vključeno možnostjo za NFC plačilo).

2. Kdo lahko uporablja M Pay?

M Pay v aplikaciji Moj M lahko uporabljajo vsi imetniki pametnih telefonov s sistemom Android in uporabniki telefonov Apple z operacijskim sistemom iOS. Prek obeh operacijskih sistemov (Android in iOS) lahko zbirate pike in plačujete z zeleno ali zlato plačilno-kreditno Pika kartico kar prek telefona.

3. Kako si naložim M Pay?

Za sisteme Android je na voljo brezplačna aplikacija Moj M v Trgovini Play (Google Play). Navodila, kako si jo naložite na svoj pametni telefon s sistemom Android, najdete na tej povezavi: https://goo.gl/5PBd5T.
Za telefone Apple (iOS) pa aplikacijo najdete v Apple store. Navodila, kako si jo naložite na svoj pametni telefon s sistemom iOS, najdete na povezavi https://goo.gl/LHHJmb.

4. Kakšen je postopek registracije M Pay?

Postopek za registracijo M Pay je enostaven. Če ste že registrirani uporabnik aplikacije Moj M in že pregledujete svoje Pika transakcije in mesečne izpiske ter stanje pik, že imate nov gumb M Pay. Kliknete nanj in vpišete svoj elektronski naslov in geslo, ki ga uporabljate za vstop v aplikacijo Moj M. Če še niste registrirani uporabnik aplikacije Moj M, izpolnite prijavni obrazec na ekranu telefona, kamor vpišete zahtevane podatke, in Pika kartico povežite s svojim mobilnim profilom. Za registracijo potrebujete veljavni elektronski naslov in geslo, ki si ga izberete.

5. Ali moram dodati svojo Pika kartico v storitev M Pay?

Da lahko uporabljate M Pay, morate povezati svojo Pika kartico v aplikacijo. Če še niste registrirani uporabnik Moje Pike, se morate najprej registrirati kot nov uporabnik. V aplikaciji najdete prijavni obrazec pod ikono REGISTRACIJA. Izpolnite obrazec na ekranu z vsemi zahtevanimi podatki in sledite korakom, ki vas bodo vodili do uspešne registracije.
Po končani registraciji kliknite na gumb M Pay, še enkrat vpišite svoj elektronski naslov in geslo. Ob vklopu storitve M Pay boste prejeli potrditveno kodo prek SMS sporočila. To kodo je treba vpisati na predvideno polje za uspešno aktivacijo storitve M Pay.

6. Kaj naredim, če se ikona M Pay ne pojavi na ekranu?

Če ikone M Pay ne najdete v aplikaciji Moj M, je potrebno posodobiti aplikacijo Moj M.
Za Android: posodobitev aplikacije Moj M najdete v Trgovini Play
Za iOS (Apple): posodobitev najdete na iStore aplikaciji (kliknite updates)

7. Kako deluje M Pay na blagajni?

Storitev M Pay deluje po principu QR kode (Quick response code). Ta se ob zagonu aplikacije Moj M in s pritiskom na gumb M Pay vklopi na ekranu. Izpisano QR kodo na ekranu svojega mobilnega telefona pokažite blagajničarki, ki bo QR kodo poskenirala. Koda se osveži vsakih nekaj minut. Zato bo koda vsakič, ko jo boste uporabili, drugačna. V primeru zelenih ali zlatih plačilno-kreditnih kartic vas bo na koncu nakupa blagajničarka vprašal, ali želite preko M Pay tudi plačati ali pa želite račun plačati z drugim plačilnim sredstvom, Pika kartico pa uporabiti samo za pripis pik. Če izberete plačilo, bodo tudi pike pripisane avtomatsko (ob nakupu izdelkov, ki jim pripadajo pike).

8. Kako je z zaščito storitve M Pay?

Pametni telefoni zdaj omogočajo več naprednih funkcij, med njimi tudi plačevanje, zato je priporočljivo, da imate svoj mobilni telefon zaščiten s PIN geslom ali prstnim odtisom. Tako lahko sami najbolje poskrbite za zaščito svojih podatkov. Za dodatno zaščito imate posebno funkcijo, ki bo za vsako plačilo z vašo Pika kartico zahtevala vnos gesla, ki ste si ga izbrali ob registraciji in s katerim dostopate do aplikacije Moj M. Dodatno zaščito lahko kadarkoli izklopite ali vklopite v nastavitvah. Ob plačilu z M Pay (za zeleno ali zlato Pika kartico) boste takoj po končanem nakupu prejeli potisno sporočilo na svoj pametni telefon (push notification).

9. Ali lahko M Pay uporabljajo samo uporabniki plačilno-kreditne Pika kartice?

M Pay lahko uporabljajo vsi imetniki Pika kartice. Imetniki modre kartice Pika za zbiranje pik in koriščenje pik, pika popustov in kuponov, imetniki zelene in zlate Pika kartice pa tudi za plačevanje na odlog in obroke. M Pay deluje enako kot vaša obstoječa plastična Pika kartica.

10. Ali moram obvezno plačevati s svojo kreditno – plačilno Pika kartico prek M Pay?

Z M Pay vam ni potrebno tudi plačevati, saj lahko svojo naloženo Pika kartico uporabite samo za pripis pik, plačilo pa opravite s katerim koli drugim plačilnim sredstvom. Če pa imate zeleno ali zlato kreditno-plačilno kartico, lahko svojo Pika kartico uporabite za plačilo ali samo za pripis pik. Na blagajni poveste, ali želite izvesti plačilo ali pa želite račun poravnati z drugim plačilnim sredstvom in plačilno-kreditno kartico uporabiti samo za pripis pik.

11. Pozabil sem geslo za vstop v aplikacijo Moj M oz. v portal Moja Pika

Če ste pozabili geslo za vstop v Pika profil, kliknite na možnost »Ali ste pozabili geslo?« in si pošljite povezavo na svoj obstoječi e-naslov, s katerim ste povezani v profil Moja Pika. Nato vtipkajte novo geslo, povezavo potrdite in geslo bo spremenjeno.

12. Ali lahko M Pay uporabljajo tudi dodatne pooblaščene ali družinske kartice?

M Pay je namenjen tudi za vaše pooblaščene in družinske kreditno-plačilne Pika kartice. Registracija je popolnoma enaka kot za nosilno Pika kartico, le da potrebujete ločen elektronski naslov in novo registracijo s številko pooblaščene ali družinske Pika kartice. Zaradi zaščite pa lahko registrirate in vpišete samo eno kartico na en telefon.
Tako imate lahko zdaj poleg kartice v fizični obliki svojo družinsko Pika kartico tudi na svojem pametnem telefonu. To pomeni, da ima lahko imetnik družinske Pika kartice to naloženo na svojem pametnem telefonu, osnovno pa imate vi.
Za M Pay velja pravilo, da lahko na en pameten telefon registrirate en profil, in s profilom povežete eno Pika kartico, ki je lahko osnovna, dodatna ali družinska.

13. Ali lahko uporabljamo fizično (plastično) Pika kartico po tem ko naložimo M Pay?

Svojo fizično (plastično) Pika kartico lahko še naprej nemoteno uporabljate.

14. Ali je delovanje plačila preko mobilnega telefona odvisno od internetne povezave? Kaj v primeru, da internet ne deluje?

Plačilo s Pika kartico prek mobilnega telefona je odvisno od internetne povezave zaradi kreiranja kode, zato priporočamo, da imate ob uporabi M Pay vklopljeno internetno povezavo. V primeru, da internetne povezave nimate vklopljene, bo možno le zbiranje pik, medtem ko plačevanje, torej finančna transakcija prek telefona, ni možna. Uporaba aplikacije je za uporabnika brezplačna, pri čemer je dolžan uporabnik plačati prenos podatkov, ki mu ga njegov mobilni operater zaračuna po veljavnem ceniku. Prenos in uporaba aplikacij sta ob ustreznem omrežju možna tudi v tujini (roaming), vendar se ob prenosu in uporabi obračunava prenos podatkov v tujini, in sicer po veljavnem ceniku za prenos podatkov v tujini.

15. Kako je z brezstičnim (NFC) plačilom do 15€?

Brezstični nakup do 15 € opravite tako, da preprosto prislonite svoj telefon na POS terminal. Pri tem morate v nastavitvah telefona omogočiti NFC plačila.

16. Kako je z brezstičnim (NFC) plačilom nad 15€?

Brezstični nakup nad 15 € opravite tako, da vstopite v M Pay (na ekranu se prikaže zelena ali zlata koda) in prislonite telefon na POS terminal.

17. Ali na iPhonu res ne deluje brezstično (NFC) plačilo?

Za zdaj uporabniki telefonov Apple ne morejo uporabljati brezstičnih funkcij. Gre za odločitev podjetja Apple.

18. Ali lahko zbiramo pike z več modrimi Pika karticami?

Zbiranje pik z več različnimi modrimi Pika karticami ni možno.

19. Ali lahko uporabljam M Pay tudi ob zamenjavi telefona?

Storitev M Pay lahko uporabljate tudi ob zamenjavi telefona. Na svoj novi pametni telefon si naložite aplikacijo Moj M. Nato se prijavite v aplikacijo s svojim elektronskim naslovom in geslom, ki ste ga
uporabljali na prejšnjem telefonu. Nato vas bo aplikacija vprašala »ali želite izvesti prenos M Pay na to napravo?«. Kliknite »PRENOS« in nato vtipkajte svojo telefonsko številko, na katero boste prejeli avtorizacijsko kodo. To kodo vpišete za dokončanje prenosa storitve M Pay.

20. Ali lahko uporabljam storitev M Pay tudi v franšiznih prodajalnah Mercartor?

V izbranih franšiznih prodajalnah Mercator je možno plačilo s funkcijo M Pay.

21. Ali lahko uporabljam storitev M Pay tudi v M Tehniki?

V prodajalnah M Tehnike je možno plačilo s funkcijo M Pay.