Zlata Pika kartica

Zlata pika za najzvestejše

Mercator Pika Zlata Pika Header

Naročilo zlate kartice skupaj s številko vaše dosedanje kartice oddate na našem e-naslovu.

Naroči obrazec

Zlata Pika kartica

Zlata Pika kartica je plačilno-kreditna in bonitetna kartica, s katero razvajamo naše najzvestejše kupce. Z njo dobite ključ do posebne obravnave in dodatnih ugodnosti.

Pogoji za pridobitev zlate Pika kartice

Zlato Pika kartico lahko naročite, če:

  • ste vsaj eno leto imetnik modre ali zelene Pika kartice;
  • so vaši nakupi v zadnjem bonitetnem obdobju (6 mesecev) presegli vrednost 3.500 €
  • ste redni plačnik.

Kako do zlate Pika kartice?

Za naročilo preprosto izpolnite obrazec in nam ga skupaj s številko vaše dosedanje kartice pošljite na e-naslov zlatakartica@mercator.si.

Če izpolnjujete vse pogoje, vam bomo poslali v izpolnitev potrebne dokumente za pridobitev zlate plačilno-kreditne Pika kartice. Za zlato Pika kartico veljajo Splošna določila za izdajanje in uporabo plačilno-kreditne kartice Pika.

Prednosti zlate Pika kartice

  • Bonitetna in plačilno-kreditna kartica;
  • brez članarine in stroškov poslovanja;
  • možnost poravnave obveznosti na prodajnem mestu brez provizije;
  • nakup brez obresti na 12 obrokov ali 24 obrokov (v M Tehniki);
  • odlog plačila in mesečna poravnava obveznosti;
  • možnost dodatne kartice;
  • prednost določanja višine mesečnega limita;
  • poseben elektronski naslov (zlatakartica@mercator.si);
  • posebna zlata brezplačna telefonska številka (080 20 81);
  • posebne ugodnosti in ponudbe;
  • prednostna obravnava zahtevkov;
  • 1 EUR = 1 pika.

Dodatna zlata plačilno-kreditna kartica

Dodatno zlato Pika kartico izdamo na predlog imetnika osnovne kartice, ki je odgovoren za vse obveznosti in stroške, nastale z uporabo dodatnih kartic.

Imetnik osnovne kartice na brezplačni telefonski številki 080 20 81 ali na e-naslovu zlatakartica@mercator.si naroči obrazec za dodatno zlato Pika kartico in nam ga izpolnjenega vrne na naslov: Mercator, d.d., Kontaktni center Mercator, Dunajska cesta 107, 1000 Ljubljana.

Zaprosite lahko tudi za dodatno družinsko kartico, ki pa je lahko izdana le kot zelena plačilno-kreditna kartica.

Stroški poslovanja Pika kartice  
Stroški prvega ali tretjega opomina 2 EUR
Stroški drugega ali četrtega opomina 1 EUR
Stroški direktnih bremenitev (vračila preplačila) 0,8 EUR
Stroški reklamacije za eno dokazilo o nakupu 0,4 EUR
Stroški izgube, kraje ali predčasne zamenjave kartice 2 EUR
Stroški preklica kartice zaradi neporavnanega dolga 4 EUR
Obvestilo o obveznostih v papirni obliki 1 EUR
Stroški kopije mesečnega obvestila 2 EUR
Strošek PIN-a 1 EUR

Strošek PIN-a zaračunamo v primeru, če imetnik Pika kartice izgubi ali pozabi obstoječi PIN, novi pa je poslan po navadni pošti.

Strošek obvestila v papirni obliki 1,00 EUR se ne zaračuna za elektronsko dostavo obvestila ali kadar potrošnik nima obveznosti iz naslova nakupov v preteklem obdobju, obrokov nakupa, zamudnih obresti, stroškov poslovanja oziroma stanje dolga ali preplačil iz preteklega obdobja ne presega 2,00 EUR.

Strošek opomina se zaračuna v primeru zamude plačila in ne presega dejanskih stroškov izdelave in pošiljanja opomina, hkrati pa tudi ne višine zamudnih obresti.

Stroške izgube, kraje ali predčasne zamenjave kartice se lahko nadomesti z unovčitvijo 80 pik, kadar to imetnik plačilne Pika kartice pisno zahteva.