Zlata Pika kartica

Zlata pika za najzvestejše

Naročilo zlate kartice skupaj s številko vaše dosedanje kartice oddate na našem e-naslovu.
Naroči obrazecZlata Pika kartica
Zlata Pika kartica je plačilno-kreditna in bonitetna kartica, s katero razvajamo naše najzvestejše kupce. Z njo dobite ključ do posebne obravnave in dodatnih ugodnosti.
Pogoji za pridobitev zlate Pika kartice
Zlato Pika kartico lahko naročite, če:
- ste vsaj eno leto imetnik modre ali zelene Pika kartice;
- so vaši nakupi v zadnjih dveh zaključenih bonitetnih obdobjih (6 mesecev) presegli vrednost 3.500 €
- ste redni plačnik.
Kako do zlate Pika kartice?
Za naročilo preprosto izpolnite obrazec in nam ga skupaj s številko vaše dosedanje kartice pošljite na e-naslov zlatakartica@mercator.si.
Če izpolnjujete vse pogoje, vam bomo poslali v potrebne dokumente za pridobitev zlate plačilno-kreditne Pika kartice, ki jih izpolnjene in podpisane pošljete na naslov: Mercator d.o.o., Kontaktni center Mercator, Dunajska cesta 107, 1000 Ljubljana.
Za zlato Pika kartico veljajo Splošna določila za izdajanje in uporabo plačilno-kreditne kartice Pika.
Prednosti zlate Pika kartice
- Bonitetna in plačilno-kreditna kartica;
- brez članarine in stroškov poslovanja;
- možnost poravnave obveznosti na prodajnem mestu brez provizije;
- nakup brez obresti na do 12 obrokov (živilske trgovine in partnerji v sistemu);
- odlog plačila in mesečna poravnava obveznosti;
- možnost dodatne kartice;
- prednost določanja višine mesečnega limita;
- poseben elektronski naslov (zlatakartica@mercator.si);
- posebna zlata brezplačna telefonska številka (080 20 81);
- posebne redne ugodnosti: 1 x mesečno posebna ugodnost na izbran nakup;
- rojstnodnevna ugodnost;
- posebne ponudbe;
- prednostna obravnava zahtevkov;
- 1 EUR = 1 pika.
Dodatna zlata plačilno-kreditna kartica
Dodatno zlato Pika kartico izdamo na predlog imetnika osnovne kartice, ki je odgovoren za vse obveznosti in stroške, nastale z uporabo dodatnih kartic. Dodatna kartica se glasi na ime pooblaščene osebe, je neprenosljiva in ima svojo številko.
Dodatna družinska kartica
Zaprosite lahko tudi za dodatno družinsko kartico, ki pa je lahko izdana le kot zelena plačilno-kreditna kartica. Za družinsko kartico zaprosi imetnik osnovne kartice, ki je tudi nosilec vseh pravic in obveznosti družinske kartice. Kartica ima svojo številko, izdana pa je na imetnikovo ime s pripisom "družina". Z družinsko kartico ni mogoče skleniti pogodbe o prodaji blaga na obroke.
Izpolnjen in podpisan obrazec za dodatno kartico za pooblaščeno osebo ali za dodatno družinsko kartico pošljite na naslov: Mercator d.o.o., Kontaktni center Mercator, Dunajska cesta 107, 1000 Ljubljana, ali na e-naslov zlatakartica@mercator.si.
Stroški poslovanja plačilno-kreditne Pika kartice | |
Strošek prvega ali tretjega opomina | 3,5 EUR |
Strošek drugega ali četrtega opomina | 2 EUR |
Strošek vračila preplačila | 1,5 EUR |
Strošek za eno dokazilo o nakupu | 0,8 EUR |
Strošek neupravičene reklamacije | 1,5 EUR |
Strošek predčasne zamenjave kartice | 4 EUR |
Preklic posamezne kartice zaradi neporavnanega dolga | 5 EUR |
Tiskano obvestilo o obveznostih |
2,5 EUR |
Strošek kopije obvestila o obveznostih | 3 EUR |
Strošek PIN-a | 2 EUR |
Skladno z Obligacijskim zakonikom (288. člen) se s prejetim plačilom najprej poplačajo vsi stroški, nato zamudne obresti (natekle do dne plačila), v preostanku pa glavnica.
Strošek opomina se zaračuna v primeru zamude plačila in ne presega dejanskih stroškov izdelave in pošiljanja opomina. Skladno z ZVPot-1 so zaračunani stroški opomina sorazmerni z dejanskimi stroški izdelave in pošiljanja opomina in ne presegajo višine zamudnih obresti.
Strošek obvestila v papirni obliki 2,50 EUR se ne zaračuna za elektronsko dostavo obvestila ali kadar potrošnik nima obveznosti iz naslova nakupov v preteklem obdobju, obrokov nakupa, zamudnih obresti, stroškov poslovanja oziroma stanje dolga ali preplačil iz preteklega obdobja ne presega 2,00 EUR.
Za brezplačno prejemanje obračuna se prijavite v portal Moja Pika in v njem označite prejemanje obračuna v portal oziroma po e-pošti. Zahtevo lahko posredujete tudi na info@mercator.si.
Strošek PIN-a zaračunamo v primeru, če imetnik Pika kartice izgubi ali pozabi obstoječi PIN, novi pa je poslan po navadni pošti.
Strošek izgube, kraje ali predčasne zamenjave kartice se lahko nadomesti z unovčitvijo 100 pik, kadar to imetnik plačilne Pika kartice pisno zahteva.