Zlata Pika kartica

Mercator Pika Zlata Pika Header

Zlata pika za najzvestejše

Mercator Pika Zlata Pika Header

Naročilo zlate kartice skupaj s številko vaše dosedanje kartice oddate na našem e-naslovu.

Naroči obrazec

Zlata Pika kartica

Zlata Pika kartica je plačilno-kreditna in bonitetna kartica, s katero razvajamo naše najzvestejše kupce. Z njo dobite ključ do posebne obravnave in dodatnih ugodnosti.

Pogoji za pridobitev zlate Pika kartice

Zlato Pika kartico lahko naročite, če:

  • ste vsaj eno leto imetnik modre ali zelene Pika kartice;
  • so vaši nakupi v zadnjih dveh zaključenih bonitetnih obdobjih (6 mesecev) presegli vrednost 3.500 €
  • ste redni plačnik.

 

Kako do zlate Pika kartice?

Za naročilo preprosto izpolnite obrazec in nam ga skupaj s številko vaše dosedanje kartice pošljite na e-naslov zlatakartica@mercator.si.

Če izpolnjujete vse pogoje, vam bomo poslali v potrebne dokumente za pridobitev zlate plačilno-kreditne Pika kartice, ki jih izpolnjene in podpisane pošljete na naslov: Mercator d.o.o., Kontaktni center Mercator, Dunajska cesta 107, 1000 Ljubljana.

Za zlato Pika kartico veljajo Splošna določila za izdajanje in uporabo plačilno-kreditne kartice Pika.

Prednosti zlate Pika kartice

  • Bonitetna in plačilno-kreditna kartica;
  • brez članarine in stroškov poslovanja;
  • možnost poravnave obveznosti na prodajnem mestu brez provizije;
  • nakup brez obresti na do 12 obrokov (živilske trgovine in partnerji v sistemu);
  • odlog plačila in mesečna poravnava obveznosti;
  • možnost dodatne kartice;
  • prednost določanja višine mesečnega limita;
  • poseben elektronski naslov (zlatakartica@mercator.si);
  • posebna zlata brezplačna telefonska številka (080 20 81);
  • posebne redne ugodnosti: 1 x mesečno posebna ugodnost na izbran nakup;
  • rojstnodnevna ugodnost;
  • posebne ponudbe;
  • prednostna obravnava zahtevkov;
  • 1 EUR = 1 pika.

Dodatna zlata plačilno-kreditna kartica

Dodatno zlato Pika kartico izdamo na predlog imetnika osnovne kartice, ki je odgovoren za vse obveznosti in stroške, nastale z uporabo dodatnih kartic. Dodatna kartica se glasi na ime pooblaščene osebe, je neprenosljiva in ima svojo številko.

Dodatna družinska kartica

Zaprosite lahko tudi za dodatno družinsko kartico, ki pa je lahko izdana le kot zelena plačilno-kreditna kartica. Za družinsko kartico zaprosi imetnik osnovne kartice, ki je tudi nosilec vseh pravic in obveznosti družinske kartice. Kartica ima svojo številko, izdana pa je na imetnikovo ime s pripisom "družina". Z družinsko kartico ni mogoče skleniti pogodbe o prodaji blaga na obroke.

Izpolnjen in podpisan obrazec za dodatno kartico za pooblaščeno osebo ali za dodatno družinsko kartico pošljite na naslov: Mercator d.o.o., Kontaktni center Mercator, Dunajska cesta 107, 1000 Ljubljana, ali na e-naslov zlatakartica@mercator.si

 

Stroški poslovanja plačilno-kreditne Pika kartice  
Strošek prvega ali tretjega opomina 3,5 EUR
Strošek drugega ali četrtega opomina 2 EUR
Strošek vračila preplačila 1,5 EUR
Strošek za eno dokazilo o nakupu 0,8 EUR
Strošek neupravičene reklamacije 1,5 EUR
Strošek predčasne zamenjave kartice 4 EUR
Preklic posamezne kartice zaradi neporavnanega dolga 5 EUR

Tiskano obvestilo o obveznostih

2,5 EUR

Strošek kopije obvestila o obveznostih 3 EUR
Strošek PIN-a 2 EUR

Skladno z Obligacijskim zakonikom (288. člen) se s prejetim plačilom najprej poplačajo vsi stroški, nato zamudne obresti (natekle do dne plačila), v preostanku pa glavnica.

Strošek opomina se zaračuna v primeru zamude plačila in ne presega dejanskih stroškov izdelave in pošiljanja opomina. Skladno z ZVPot-1 so zaračunani stroški opomina sorazmerni z dejanskimi stroški izdelave in pošiljanja opomina in ne presegajo višine zamudnih obresti.

Strošek obvestila v papirni obliki 2,50 EUR se ne zaračuna za elektronsko dostavo obvestila ali kadar potrošnik nima obveznosti iz naslova nakupov v preteklem obdobju, obrokov nakupa, zamudnih obresti, stroškov poslovanja oziroma stanje dolga ali preplačil iz preteklega obdobja ne presega 2,00 EUR.

Za brezplačno prejemanje obračuna se prijavite v portal Moja Pika in v njem označite prejemanje obračuna v portal oziroma po e-pošti. Zahtevo lahko posredujete tudi na info@mercator.si.

Strošek PIN-a zaračunamo v primeru, če imetnik Pika kartice izgubi ali pozabi obstoječi PIN, novi pa je poslan po navadni pošti.

Strošek izgube, kraje ali predčasne zamenjave kartice se lahko nadomesti z unovčitvijo 100 pik, kadar to imetnik plačilne Pika kartice pisno zahteva.