Pika Pin

Še nimate Pika kartice?

Naročilo kartice

PIN za zeleno ali zlato plačilno-kreditno Pika kartico

NE SPREGLEJTE:  od 18. maja 2020 zahtevana PIN koda za nakup s fizično plačilno Pika kartico nad 25 eur!

Imetniki zelene/zlate Pika kartice: V aprilskem mesečnem obračunu ali z direktno pošto smo vam poslali vašo PIN kodo za vse vaše kartice.

Prejeti PIN lahko že sedaj brezplačno zamenjate prek MOJ M, rubrika MOJA PIKA/VSI PODATKI.

POMEMBNO: Če plačujete z M Pay aktivirano QR kodo, PIN ne bo zahtevan!

 

V Mercatorju se vsak dan trudimo, da je vaša nakupovalna izkušnja čim bolj prijetna, enostavna in varna. Za zagotavljanje večje varnosti smo Pika kartico nadgradili in obogatili z osebno številko (PIN). 

PIN bo nadomestil vaš podpis, s katerim ste do sedaj potrjevali nakupe na prodajnih mestih Mercatorja, v naših franšiznih prodajalnah ter pri partnerskih podjetjih.

 

Uporaba PIN kode

Osebna številka ali PIN koda je standardni varnostni element za plačilne kartične sheme. PIN koda omogoča predvsem večjo varnost imetnikom plačilno-kreditne kartice pred možnostmi zlorabe.

PIN koda je namenjena imetnikom zelene ali zlate plačilno-kreditne Pika kartice in se uporablja pri nakupih na odlog nad vključno 25 EUR in pri Pika nakupih na obroke. V določenih primerih pa POS terminal zahteva vnos PIN številke ne glede na znesek nakupa.  

Za pripis pik, unovčenje pik ali poravnavo obveznosti PIN koda ni zahtevana. PIN koda tudi ni zahtevana pri nakupu v Spletni trgovini ali pri nakupu z mobilno denarnico M Pay.  Mobilna denarnica M Pay  preko aplikacije MOJ M za vsak nakup nad 25 EUR generira varnostno QR kodo, ki že danes nadomešča PIN kodo. Če pa se boste za nakup identificirali z vašo Pika kartico preko mobilnega telefona (NFC), ki ima naloženo aplikacijo MOJ M in M PAY mobilno denarnico, bo PIN pri nakupu zahtevan enako kot za fizično kartico.

mojm1
Postopek zamenjave PIN-a.
mojm2
Pozabljeni PIN.

Zamenjava PIN kode

 Zamenjavo PIN kode na predlog imetnika Pika kartice ali v primeru pozabljene PIN kode lahko opravite kadarkoli in brez stroškov preko aplikacije MOJ M, s klicem na kontaktno številko 080 20 80, ali preko portala Moja Pika (še v pripravi).

1. Postopek zamenjave PIN kode za uporabnike mobilne aplikacije MOJ M (na predlog imetnika Pika kartice ali pozabljen PIN):

→     Zamenjava na predlog imetnika Pika kartice: Kliknete na ploščico Moja Pika in izberete »Vsi podatki«, nato pa še »PREDLAGAM NOVI PIN«, kot na sliki levo.

Vnesete geslo svojega Mercator profila in kliknete »Potrdi«. Vnesete stari PIN, novi PIN in nato potrdite izbiro s ponovnim vnosom novega PIN-a. Na koncu kliknete »Želim zamenjavo PIN«. V primeru uspešne zamenjave se vam na ekranu prikaže potrditveno sporočilo: »Predlagani PIN je bil sprejet«.

V kolikor ste pozabili geslo svojega Mercator profila, lahko s klikom na »POZABLJENO GESLO« pričnete postopek za generiranje novega gesla in sledite navodilom.

 

 

 

 

→     Pozabljen PIN (glej slika 2 levo): Kliknete na ploščico Moja Pika in izberete »Vsi podatki«, nato pa še »POZABLJENI PIN«:

Vnesete geslo svojega Mercator profila in kliknete »Potrdi« in nato še »POZABLJENI PIN«. V primeru uspešne zamenjave se vam na ekranu prikaže potrditveno sporočilo z navedbo vaše nove PIN kode. PIN si zapomnite ali shranite ločeno od vaše kartice. Pazite: ko boste zaprli ekran s sporočilom, se vam izdani PIN ne bo več pokazal.  Shranjevanje zaslonskih slik z javljenim PIN-om v galeriji telefona, je odgovornost posameznega uporabnika.

V kolikor ste pozabili geslo svojega Mercator profila, lahko s klikom na »POZABLJENO GESLO« pričnete postopek za novega in sledite navodilom.

2. Imetniki Pika kartice, ki imate med Pika podatki evidentirano številko mobilnega telefona, lahko  zamenjavo PIN kode opravite s klicem na kontaktno številko 080 20 80:

→     Za zamenjavo PIN kode na predlog imetnika Pika karticepokličete na brezplačno številko 080 20 80 in sledite navodilom odzivnika:

  • izberete menjavo PIN kode,
  • preko številčnice na telefonu vnesete 16-mestno številko vaše Pika kartice,
  • vpišete stari PIN, vpišete novi PIN in nato ponovite novi PIN.

V kolikor boste dosledno sledili navodilom odzivnika, boste na koncu zaslišali potrditveno sporočilo, da je bila nova PIN koda sprejeta. Zamenjava PIN kode je brez stroškov.

→     V primeru pozabljene PIN kode lahko naročite novo. Pokličete na brezplačno številko 080 20 80 in sledite navodilom odzivnika:

  • izberete možnost  za pozabljeni PIN
  • potrdite, da se strinjate s stroškom izdaje novega PIN-a (1 EUR),
  • preko številčnice na telefonu vnesete 16-mestno številko vaše Pika kartice.
  • V primeru dodatne kontrole vaše identitete boste morali vpisati kontaktno številko mobilnega telefona vaše Pika kartice.
  • Če med Pika podatki nimamo vpisane kontaktne številke vašega mobilnega telefona, te opcije ne boste mogli uporabiti.

V kolikor ste dosledno sledili navodilom odzivnika, na koncu zaslišite potrditveno sporočilo, nova PIN koda pa vam bo poslana po pošti na naslov, ki ga imamo evidentiranega med Pika podatki. Strošek 1 EUR vam bo zaračunan z naslednjim mesečnim obračunom.

→     V primeru pozabljene trenutno veljavne PIN kode, lahko novo naročite tudi v pogovoru z operaterjem v Kontaktnem centru, na brezplačni telefonski številki 080 20 80. Novo PIN kodo boste prejeli po pošti, strošek 1 EUR pa vam bo zaračunan na naslednjem mesečnem obračunu.

Pomembno

  • Novo PIN kodo boste aktivirali s prvim nakupom, ko jo boste vtipkali prvič po zamenjavi (ne glede na to, na kakšen način ste jo zamenjali).
  • PIN koda se s predčasno zamenjavo Pika kartice (zaradi izgube, kraje, uničenja) ne menja. Nova kartica, ki je izdana kot zamenjava izgubljene kartice, uporablja isto PIN kodo kot predhodna Pika kartica.

Odgovore na pogosta vprašanja najdete tukaj.

Želite več vsebin? Prijavite se na naše e-novice.

Prijavite se