Pika Pin

Še nimate Pika kartice?

Naročilo kartice

PIN za zeleno ali zlato plačilno-kreditno Pika kartico

NE SPREGLEJTE: S 1. junijem se je s 25 EUR na 50 EUR zvišala zgornja meja limita za enkratne nakupe na odlog s Pika kartico. Vnos PIN kode na prodajnih mestih po novem ni več potreben do 50 EUR. PIN je tako obvezen za nakupe nad vključno 50 EUR in za vsa obročna plačila s Pika kartico.

NE POZABITE: PIN lahko brezplačno zamenjate preko aplikacije MOJ M, rubrika PIKA/Sprememba PIN kode Pika kartice.

POMEMBNO: Če plačujete s Piko na telefonu, PIN ni zahtevan!

 

V Mercatorju se vsak dan trudimo, da je vaša nakupovalna izkušnja čim bolj prijetna, enostavna in varna. Za zagotavljanje večje varnosti smo Pika kartico nadgradili in obogatili z osebno številko (PIN). 

PIN je nadomestil vaš podpis, s katerim ste potrjevali nakupe na prodajnih mestih Mercatorja, v naših franšiznih prodajalnah ter pri partnerskih podjetjih.

Uporaba PIN kode

Osebna številka ali PIN koda je standardni varnostni element za plačilne kartične sheme. PIN koda omogoča predvsem večjo varnost imetnikom plačilno-kreditne kartice pred možnostmi zlorabe.

PIN koda je namenjena imetnikom zelene ali zlate plačilno-kreditne Pika kartice in se uporablja pri nakupih na odlog nad vključno 25 EUR in pri Pika nakupih na obroke. V določenih primerih pa POS terminal zahteva vnos PIN številke ne glede na znesek nakupa.  

Za pripis pik, unovčenje pik ali poravnavo obveznosti PIN koda ni zahtevana. PIN koda tudi ni zahtevana pri nakupu v Spletni trgovini ali pri nakupu s Piko na telefonu.  Mobilna denarnica preko aplikacije MOJ M za vsak nakup nad 25 EUR generira varnostno QR kodo, ki že danes nadomešča PIN kodo. Če pa se boste za nakup identificirali z vašo Pika kartico preko mobilnega telefona (NFC), ki ima naloženo aplikacijo MOJ M in mobilno denarnico, bo PIN pri nakupu zahtevan enako kot za fizično kartico.

Banner Navodila MojM PIN 720x900px 2022 05 13 2 002
Postopek zamenjave PIN-a.
Banner Navodila MojM PIN 720x900px 2022 05 13 1 003
Pozabljeni PIN.

Zamenjava PIN kode

 Zamenjavo PIN kode na predlog imetnika Pika kartice ali v primeru pozabljene PIN kode lahko opravite kadarkoli in brez stroškov preko aplikacije MOJ M, s klicem na kontaktno številko 080 20 80, ali preko portala Moja Pika.

1. Postopek zamenjave PIN kode za uporabnike mobilne aplikacije MOJ M (na predlog imetnika Pika kartice ali pozabljen PIN):

→     Zamenjava na predlog imetnika Pika kartice: Kliknete na ikono Pika in izberete »Sprememba PIN kode Pika kartice«, nato pa še »Predlagam novi PIN«.

Vnesete geslo svojega Mercator profila in kliknete »Potrdi«. Vnesete stari PIN, novi PIN in nato potrdite izbiro s ponovnim vnosom novega PIN-a. Na koncu kliknete »Želim zamenjavo PIN kode«. V primeru uspešne zamenjave se vam na ekranu prikaže potrditveno sporočilo: »Predlagani PIN je bil sprejet«.

V kolikor ste pozabili geslo svojega Mercator profila, lahko s klikom na »Pozabljeno geslo?« pričnete postopek za generiranje novega gesla in sledite navodilom.

  

→     Pozabljeni PIN: Kliknete na ikono »Pika« in izberete »Sprememba PIN kode Pika kartice«, nato pa še »Pozabljeni PIN«.

Vnesete geslo svojega Mercator profila in kliknete »Potrdi« in nato še »Pozabljeni PIN«. V primeru uspešne zamenjave se vam na ekranu prikaže potrditveno sporočilo z navedbo vaše nove PIN kode. PIN si zapomnite ali shranite ločeno od vaše kartice. Pomembno: ko boste zaprli ekran s sporočilom, se vam izdani PIN ne bo več pokazal.  Shranjevanje zaslonskih slik z javljenim PIN-om v galeriji telefona, je odgovornost posameznega uporabnika.

V kolikor ste pozabili geslo svojega Mercator profila, lahko s klikom na »Pozabljeno geslo?« pričnete postopek za novega in sledite navodilom.

 

2. Imetniki Pika kartice, ki imate med Pika podatki evidentirano številko mobilnega telefona, lahko  zamenjavo PIN kode opravite s klicem na kontaktno številko 080 20 80:

→     Za zamenjavo PIN kode na predlog imetnika Pika karticepokličete na brezplačno številko 080 20 80 in sledite navodilom odzivnika:

  • izberete menjavo PIN kode,
  • preko številčnice na telefonu vnesete 16-mestno številko vaše Pika kartice,
  • vpišete stari PIN, vpišete novi PIN in nato ponovite novi PIN.

V kolikor boste dosledno sledili navodilom odzivnika, boste na koncu zaslišali potrditveno sporočilo, da je bila nova PIN koda sprejeta. Zamenjava PIN kode je brez stroškov.

→     V primeru pozabljene PIN kode lahko naročite novo. Pokličete na brezplačno številko 080 20 80 in sledite navodilom odzivnika:

  • izberete možnost  za pozabljeni PIN
  • potrdite, da se strinjate s stroškom izdaje novega PIN-a (1 EUR),
  • preko številčnice na telefonu vnesete 16-mestno številko vaše Pika kartice.
  • V primeru dodatne kontrole vaše identitete boste morali vpisati kontaktno številko mobilnega telefona vaše Pika kartice.
  • Če med Pika podatki nimamo vpisane kontaktne številke vašega mobilnega telefona, te opcije ne boste mogli uporabiti.

V kolikor ste dosledno sledili navodilom odzivnika, na koncu zaslišite potrditveno sporočilo, nova PIN koda pa vam bo poslana po pošti na naslov, ki ga imamo evidentiranega med Pika podatki. Strošek 1 EUR vam bo zaračunan z naslednjim mesečnim obračunom.

→     V primeru pozabljene trenutno veljavne PIN kode, lahko novo naročite tudi v pogovoru z operaterjem v Kontaktnem centru, na brezplačni telefonski številki 080 20 80. Novo PIN kodo boste prejeli po pošti, strošek 1 EUR pa vam bo zaračunan na naslednjem mesečnem obračunu.

Pomembno

  • Novo PIN kodo boste aktivirali s prvim nakupom, ko jo boste vtipkali prvič po zamenjavi (ne glede na to, na kakšen način ste jo zamenjali).
  • PIN koda se s predčasno zamenjavo Pika kartice (zaradi izgube, kraje, uničenja) ne menja. Nova kartica, ki je izdana kot zamenjava izgubljene kartice, uporablja isto PIN kodo kot predhodna Pika kartica.

Odgovore na pogosta vprašanja najdete tukaj.

Želite več vsebin? Prijavite se na naše e-novice.

Prijavite se