Mercator Pika bonitetni sistem

Še nimate Pika kartice?

Naročilo kartice
Naslovni banner Pika 1140x400 1

Vse o Pika bonitetnem sistemu

Pravila bonitetnega sistema veljajo enako za vse Pika kartice in so namenjene fizičnim osebam. Bonitetni sistem temelji na zbiranju in unovčevanju pik s Pika kartico, katere izdajatelj je Mercator d.o.o.

Pika razpredelnica 720x476

PIKA PRIHRANEK

Je vaš skupni prihranek s Pika kartico v tekočem letu, v katerega se vštevajo:

  • Unovčenja zbranih pik,
  • Pika popusti iz katalogov,
  • Pika kuponi s popusti (na posamezne izdelke, 25% na izbrani izdelek, popust na vrednost celotnega nakupa),
  • prihranki v aktivnosti Moja izbira,
  • ugodnosti v programih zvestobe (e-nalepke),
  • Pika kuponi s popusti v klubih (Lumpi, Senior),
  • Pika kuponi s popusti iz Knjižice ugodnosti.

Pika prihranek tudi na vsakem vašem računu za nakup

banner Pika Prihranek 720x400px 2020 12 10

Pravila bonitetnega sistema - zbiranje in unovčevanje pik

Zbiranje in unovčevanje pik je možno na vseh prodajnih mestih, označenih z nalepko Pika, torej v vseh Mercatorjevih živilskih in franšiznih prodajalnah ter M Tehniki in partnerjih, vključenih v sistem.

Oglejte si seznam Pika partnerjev.

Bonitetna obdobja so časovno omejena na 3 mesece, in sicer od 1. februarja do 30. aprila, od 1. maja do 31. julija, od 1. avgusta do 31. oktobra in od 1. novembra do 31. januarja.

Nakup, enak ali višji od 1 EUR, prinaša pike, ki se zbirajo na računu imetnika kartice.

Primer zbiranja bonitetnih pik:

  • od 1,00 EUR do 1,99 EUR = 1 pika
  • od 2,00 EUR do 2,99 EUR = 2 piki

Skupno število zbranih pik se ob vsakem nakupu izpiše na dokazilu o nakupu (račun). Bonitetne pike se samodejno seštevajo med karticami istega računa. Imetniki Pika kartice lahko stanje zbranih pik kadarkoli preverijo na blagajni, na portalu Moja Pika in v aplikaciji Moj M.

Boniteta oziroma prihranek Pika kartice je izražen v obliki zbranih bonitetnih pik. Večje število pik prinaša večji prihranek oziroma popust v blagu, kar je razvidno iz preglednice bonitet. Ko dosežete določeno število pik, lahko unovčite vrednost bonitete za izbrani nakup.

Zbrane pike niso prenosljive v naslednje bonitetno obdobje. Izjemoma se v naslednje bonitetno obdobje prenese negativno stanje pik iz naslova reklamacij ali stroška zamenjave kartice.

Reklamacije v zvezi z bonitetnimi pikami je mogoče uveljavljati v roku 8 dni od nakupa ali prejema obvestila o obveznostih. Rešitev reklamacije (npr. storno nakupa) vpliva na spremembo (npr. storno) števila bonitetnih pik, pridobljenih iz naslova tega nakupa, poleg tega pa lahko vpliva tudi na stanje vseh zbranih bonitetnih pik, neodvisno od bonitetnega obdobja, v katerem so bile pike pridobljene ali unovčene. Za določene storitve se zaračunajo nastali stroški po veljavnih Stroških poslovanja Pika kartice.

Imetniku Pika kartice, ki posluje v skladu s pravili bonitetnega sistema in s pisnim obvestilom izdajatelju ne odpove kartice vsaj mesec dni pred iztekom veljavnosti, izdajatelj kartico avtomatično obnovi: modro Pika kartico za dobo 6 let, zeleno in zlato Pika kartico pa za dobo 4 let. Izdajatelj Pika kartice ne obnovi, če leto pred iztekom veljavnosti na njej ni evidentiranega nakupa. Prav tako je mogoče blokirati ali zavrniti ponovno izdajo Pika kartice prosilcu, ki krši Pravila bonitetnega sistema ali s svojim ravnanjem izdajatelju povzroča dodatne stroške.

Pika kartica je bonitetna kartica namenjena končnemu potrošniku, zato je njena uporaba omejena le za plačevanje nakupov blaga in storitev v obsegih gospodinjske uporabe, ne pa za namene pridobitne in poklicne dejavnosti. 

Zbiranje pik

Pike prinašajo nakupi živil in izdelkov dnevne oskrbe ter drugega blaga in storitev pri partnerjih v sistemu. 

Pike je mogoče pridobiti le ob nakupu. Naknaden vpis ni možen.

Bonitetne pike je mogoče pridobiti pri plačilu nakupa s plačilno-kreditno Pika kartico ali ob predložitvi Pika kartice z gotovino, z darilno kartico Mercator in z drugimi plačilno-kreditnimi karticami, vključno z debetnimi. Dodatne pike lahko pridobite prek aktivacije izzivov na mobilni aplikaciji Moj M.

Pri nakupu na obroke se priznajo bonitetne pike le za vrednost prvega obroka, ki ga imetnik s kartico evidentira na prodajnem mestu na dan sklenitve pogodbe in poravna na dan zapadlosti.

Pri nakupu pnevmatik, darilnih bonov Zvezdar in darilnih paketov Select box kupec prejme enojne pike.

Kdaj ne dobite pik?

Bonitetnih pik ni mogoče pridobiti pri unovčevanju vrednostnih kuponov, pridobljenih na podlagi promocije, in z unovčevanjem pik.

Prav tako bonitetnih pik ne podeljujemo v primeru nakupa:

  • transportne embalaže,
  • embalaže blaga,
  • vozovnic,
  • vrednostnih kartic za mobilne telefone,
  • znamk,
  • srečk,
  • parkirnih listkov,
  • vstopnic,
  • tobačnih izdelkov,
  • za polnjenje darilne kartice Mercator, darilne kartice Select Card,
  • storitev Klik in dvig,
  • izdelkov na vinotočih,
  • plina v jeklenkah in plinskih jeklenk (UPN),
  • v primeru vračila embalaže – avtomati.

Unovčevanje pik

Pike lahko unovčite za plačilo nakupa ali v aktivnostih za popuste. Unovčenje pik predstavlja popust pri nakupu blaga oziroma storitve. Unovčenje pik lahko izvedete na vseh prodajnih mestih, kjer ste pike lahko zbirali.

Vrednost prihranka glede na število zbranih pik:

Število zbranih pik Vrednost prihranka v EUR
600 20
1200 40
1800 100
2400 120
3000 140
3600 200

Na blagajni obvezno opozorite, da boste za plačilo nakupa unovčili pike in povejte število pik, ki jih želite unovčiti. V primeru, da na kartici ni dovolj pik, bo unovčenje zavrnjeno. Po uspešnem unovčenju prejmete dokazilo o unovčenih pikah. Ob unovčenju bonitetnih pik se unovčeno število pik odšteje od skupnega števila pik.

Za unovčenje so možni vsi večkratniki posameznega števila zbranih pik oziroma vrednosti bonitete.

Primer: Za zbranih 1200 pik boste lahko unovčili boniteto v vrednosti 40 EUR.

Na unovčeno vrednost prihranka ni možno pridobiti pik niti jih zamenjati za gotovino. Vrednosti prihranka ni možno le delno unovčiti ali z njo polniti darilno kartico Mercator. Poplačila neporavnanih obveznosti ni mogoče opraviti s pridobljenimi pikami.

Mercator ne prevzema odgovornosti za unovčene pike na izgubljenih, zlorabljenih ali ukradenih karticah.

Izguba pravice do unovčenja bonitetnih pik: v primeru neporavnanih obveznosti, ob preklicu kartice ali v primeru smrti nosilca osnovne kartice. Poplačila neporavnanih obveznosti ni mogoče opraviti s pridobljeno boniteto.

Predčasna zamenjava kartice (izguba, kraja, sprememba podatkov) je možna z unovčenjem pik po veljavnih Stroških poslovanja Pika kartice, kadar to imetnik Pika kartice pisno zahteva.

Vse informacije vezane na Pika kartico lahko pridobite na brezplačni telefonski številki 080 20 80.

Izdajatelj Pika kartic, Mercator d.o.o., si pridržuje pravico spreminjanja bonitetnih pravil. Vse spremembe so javno objavljene na teh spletnih straneh.

Pravila bonitetnega sistema veljajo enako za vse Pika kartice za fizične osebe.