Moje ZNAMKE, najboljše ZNANKE

V Mercatorju se vrhunske znamke počutijo kot doma. Ponosne na včerajšnjo tradicijo in svoje današnje kupce, vedno v iskanju najboljših rešitev za jutrišnje izzive.

Za novo kampanjo Moje znamke so najboljše znamke smo najprej pobrskali po spominu najbolj zvenečih slovenskih znamk, nato pa na policah Mercatorjevih trgovin dokazali, da so Poli, Alpsko mleko, Zlato polje in Cockta še kako res naše najboljše znanke – saj so skupaj z generacijami svojih kupcev prestale prav vse preizkušnje časa in so še danes nepogrešljiv del našega vsakdana.

Kampanja bi ne mogla nastati brez tesnega sodelovanja ključnih Mercatorjevih partnerjev, samih prvoligašev z lestvice najbolj priljubljenih domačih znamk: Perutnine Ptuj, Ljubljanskih mlekarn, Žita in Atlantic Group.

Ti si rekla sonce

Ustvarjalci kampanje so tudi glasbeni navdih našli na »podstrehi« spomina: izbrali so nepozabno slovensko popevko z besedilom Dušana Velkavrha v izvedbi Iva Mojzerja Ti si rekla sonce – vendar v posodobljeni glasbeni priredbi Petra Penka.

Televizijski spot

Televizijski spot je režiral Nejc Pohar, prav posebej pa je bila ekipa ponosna, ko se ji je na snemanju radijskega spota pridružil sam mojster Mojzer.

Iz zakulisja snemanja televizijskega spota

Napovednik