Dobro vem. Dobro jem. Dobro sem.

  • Image

Z osveženo kampanjo v pomlad: Dobro vem. Dobro jem. Dobro sem.

Naša letošnja pomlad bo glasbeno obarvana, poseben šarm pa ji bo dajal popularni 2Cellos, ki je ekskluzivno za nas posnel TV-spot z avtorsko priredbo našega hita No Roots.

V spotu glavna junakinja izkuša vse razsežnosti dobrega v Mercatorjevi ponudbi: Dobro vem (doma pridelani in predelani izdelki), Dobro jem (užitek v sveži in kakovostni hrani) in Dobro sem (vrhunska postrežba in celostno vzdušje v naših trgovinah). Verjamemo, da bomo hkrati prepoznavni, svetovljanski in pisani na kožo svojim kupcem!

No Roots v novi izvedbi 2Cellos

Lani smo z energično skladbo Alice Merton uspešno pomladili svojo podobo in si z njo pridobili široko prepoznavnost. Zelo uspešni pa smo bili tudi na področju prodaje in pomlajevanja naših kupcev. Ostra konkurenca od nas zahteva, da znamo vzpostaviti različnost od vseh drugih trgovcev. Tudi letos svojo komunikacijsko kampanjo povezujemo s to uspešnico – ki je s 66 milijoni ogledov po vsem svetuje presegla vsa pričakovanja – le da sta skladbo za nas tokrat izvedla slovita  – 2Cellos - glasbenika, ki sta osvojila svet, prihajata pa iz domačega, lokalnega okolja.

Stjepan Hauser in Luka Šulić, hrvaško-slovenski dvojec, ki je kot 2Cellos zaslovel po vsem svetu, sta posebej za Mercator priredila in osvežila naš lanski hit No Roots ter mu pridala svež, svetovljanski, klasično popularni pridih. Snemanje je na veliko navdušenje kupcev potekalo v Mercatorju Šiška.

Sicer pa bosta popularna glasbenika poleg ekskluzivnega spota še v mnogočem zaznamovala naše letošnje komunikacijske aktivnosti: videli ju bomo na plakatih in v oglasih, poleg komada Alice Merton pa bosta izvedla še posebej za Mercator napisano himno Radi imamo domače vrhunskega slovenskega skladatelja Alda Kumarja.

 

Oglejte si naš novi TV spot

Iz zakulisja snemanja TV spota - koncert 2Cellos

Iz zakulisja snemanja TV spota